AKČNÍ CENA

KONTAKTY

RD Software
Panoší Újezd 119
napište nám
Veškeré dotazy rádi odpovíme prostřednictvím
e-mailu, nebo vyplněním kontaktního formuláře

Aplikace na správu upomínek

Rozesílání upomínek na důležité události formou SMS a e-mailem.
Více informací ZDE

 

Novinka:

Do formuláře cenové nabídky a faktury byla přidána možnost přepnutí formuláře do měny EuroEuro

Nově v programu Tvorba cenové nabídky tyto ceníky prací:

  • Stavební a zednické prace
  • Obkladačské a pokladačské práce
  • Sádrokartonářské práce
  • Instalatérské práce
  • Topenářské práce
  • Lakýrnické, malířské a tapetářské práce
  • Podlahářské práce
  • Elektrikářské práce

 


 

Programy RodutData používají:

Pro Home
www.pro-home.cz

www.stavebniprace.cz

JM Bydlení

www.jm-bydleni.cz

Stavební a zednické práce

EL-BA Group
Autocentrum Oslejšek s.r.o.
Building Helper s.r.o.
KH - Sádrokarton s.r.o
Z+Z Elektro
NS Renovace s.r.o
J&R stavebkomplet s.r.o.
F.S. Trans s.r.o.
DP Interiéry s.r.o
Anthra
PK Střechy
Zednictví Komárek
PMP COM s.r.o.
KMCZ s.r.o.
MS Stav s.r.o.
Winn Euro s.r.o.
Gedass s.r.o.
Malířství a natěračství Patrik
KN INTERIERY s.r.o.
HELIOS MORAVIA s.r.o.
DOMOV POPOVICE s.r.o.
Sdružení Sanita
Montáž suchých staveb s.r.o
Natěračské práce Skoupí
Střechy Palček s.r.o
Stavby Westmont s.r.o.
Stavointex
L & B stav s.r.o.
Light CZ s.r.o.
ANNASTAV CZ s.r.o.
Twordy - RENOMAL
COM SYSTEM CZ s.r.o.
Alfa plus s.r.o. - Autokladno
GEVIA s.r.o.
PriceNet, sr.o.
Rybka - stavby a služby s.r.o.
Resort Promotions s.r.o.
MALBY-FASADY s.r.o
Řemeslo-a.cz
DTPV - Servis s.r.o.
HORÁK Varnsdorf s.r.o
ELEKT s.r.o.
Jan Poukar-Vodoinstalaterství a topenářství
ELEKT s.r.o.
AAA Thermoblock s.r.o.
ELEKTROTEAM
ELEKTRO EURON spol.s.r.o.
TELKABEL CR, s.r.o.

...a další

 


Úvod » FAQ

FAQ

Proč nefungují odkazy a ovládací tlačítka?

Při prvním spuštěním je nutné povolit Makra

Postup povolení maker:

1.Klepněte na tlačítko Microsoft Office a potom na tlačítko Možnosti aplikace Excel
2.Klepněte na položku Centrum zabezpečení, klepněte na tlačítko Nastavení Centra zabezpečení a potom na položku Nastavení maker.
3.Klepněte na:
Povolit všechna makra: Klepnutím na tuto možnost povolíte spuštění všech maker.

Návod k povolení maker verze Office 2007 a 2010      PDF DOC



Stáhnu soubor a co dál?

Po stažení souboru jej otevřete pomocí aktivačního hesla, které obdržíte po zaplacení e-mailem. V případě objednání programu na CD je aktivační heslo uvedené na obalu CD.


 

Nemohu otevřít soubor, proč?

Pravděpodobně ve svém počítači nemáte nainstalovanou požadovanou sadu Microsoft Office Excel 2003, Office Excel 2007 a novější. V současné době není program podporován programem Open Office FREE.


 

Doručená zásilka je poškozená, jak postupovat?

Pokud je na první pohled zřejmé, že je balíček poškozený a obsah balíčku by mohl být poškozen, zásilku nepřijímejte!

Reklamační informace České pošty:

Zjistí-li se při dodávání v místě určeném v adrese, že dodávaná poštovní zásilka je poškozená, zásilka se nedodá a bude uložena na poště, na které bude reklamace projednána. Adresát může požadovat, aby poškozená poštovní zásilka byla na poště před jejím dodáním otevřena a zjištěn rozsah jejího poškození.

Reklamovat poškození lze i dodatečně, ale jen v tom případě, že nebylo patrné už při dodání. Taková dodatečná reklamace je možná jen do dvou pracovních dnů po dodání. Nejvhodnější je reklamovat poštovní zásilku u pošty, která ji dodala. Reklamaci však přijme kterákoliv pošta. Podmínkou dodatečné reklamace je předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit.

Pokud však zásilku přijmete a až po otevření zjistíte, že je obsah poškozen, neprodleně ji u své pošty reklamujte.

Pokud budete zásilku reklamovat, nebo ji z důvodu poškození nepřijmete, informujte nás prostřednictvím formuláře ZDE



Chybová hláška

Povolená Makra nefungují, zobrazí se toto upozornění:
operace byla zrušena z důvodu omezení platných pro tento počítač.Obraťte se na správce systému.

Tato chybová hláška nesouvisí s programy RodutData.

Jedná se o chybu ve Vašem registru, která pravděpodobně vznikla přechodem ze starší verze Internet Explorer na novější verzi a tím došlo ke špatnému zápisu do systémového registru.

Další možností je, že nemáte Internet Explorer nastaven jako výchozí prohlížeč.

Další možností je, že problémy jsou způsobené instalací prohlížeče Mozilla Firefox.

Je těžké odhadnout kde je přesně problém. Tyto problémy způsobují internetové prohlížeče.

Zde jsou možné tipy opravy:

A. Nastavení Internet Explorer jako výchozí prohlížeč:

1. Zpusťte internet Explorer
2. Otevřete záložku nástroje
3. V nabídce klikněte na možnosti internetu 
4. V dalším okně klikněte na záložku Programy 
5. Zaškrtněte okénko "pokud není internet explorer nastaven jako výchozí prohlížeč, zobrazit oznámení"
6. Klikněte na tlačítko "Nastavit jako Výchozí"
7. Klikněte dole na tlačítko "Použít" a následně na tlačítko "OK"
8. Restartujte Explorer
9. Restartujte PC

B. Nastavení Mozilla Firefox jako výchozí prohlížeč

1. Zpusťte Mozillu
2. Otevřete záložku nástroje 
3. V nabídce klikněte na možnosti 
4. V dalším okně klikněte na záložku rozšířené 
5. Zaškrtněte okénko "při startu kontrolovat zda je Firefox výchozím prohlížečem"
6. Klikněte na tlačítko "zkontrolovat"
7. Klikněte dole na tlačítko "OK"
8. Restartujte Mozillu
9. Restartujte PC

 


ZDljO